Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2007

STAGE

21 Februari 2007

Carnaval

12 Februari 2007

Appie Heijn

07 Februari 2007

Ola!

07 Februari 2007

Ola!
Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7175

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: