Eindelijk een huisje!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Eindelijk een huisje!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Eindelijk een huisje!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Januari 2007 | Nederland, Tilburg

Na een tijdje zoeken en zelfs een paar dagen in Barcelona op huizenjacht.. hebben we dan eindelijk ons ideale onderkomen gevonden:) mm wat is er mooier dan denken dat het allemaal niet meer gaat lukken in zo'n korte tijd.. En dan opeens weet Ellen te regelen dat we viavia in een Villa mogen wonen!!! zo onwaarschijnlijk allemaal.. via deze link is ons paleisje te bezichtigen... www.prosmi.com (aanbod > 8 pers, Vila Juan)

Maandag 5 februari vertrek ik om 10.00 richting Spanje, Girona-> Loret.. De eerste week kan ik Spanje even verkennen omdat ik te laat aankom voor mijn spaanscursus.. Dus vakantie Wiehiee:)

Volgende week hopelijk meer goed nieuws over mijn stageplek..

  • 11 Januari 2007 - 14:52

    Kim:

    Ben ik even blij dat ik ook ga en ook in dat paleisje mag gaan wonen :)

  • 11 Januari 2007 - 15:17

    Ellen:

    Leuk idee zo'n site!

  • 11 Januari 2007 - 15:27

    Nicole:

    Hey Meis!Leuk deze site, kunnen we je 'avontuur' in Barca beetje volgen!!
    Xssie

  • 11 Januari 2007 - 15:43

    Angelo:

    Ej weiffie kei leuk voor je dat je een maandje of 6 in het warme Spanje mag verkassen.I envy you :P maar wel jammer dat je dan zolang weg bent maar goed een half jaar vliegt om nu maar hopen dat je het er niet zo leuk vind dat je daar wilt blijven :P maar goed
    I wish you all the best on this journey

    Angelo

  • 14 Januari 2007 - 16:31

    Willeke:

    WOOOOO ik kom zooooo vaak logeren he! De villa is echt te vet!

  • 14 Januari 2007 - 16:32

    Willeke:

    WOOOOO ik kom zooooo vaak logeren he! De villa is echt te vet!

  • 14 Januari 2007 - 16:32

    Willeke:

    WOOOOO ik kom zooooo vaak logeren he! De villa is echt te vet!

  • 21 Januari 2007 - 17:19

    Warda:

    Cool succes in Barcelona !!!

  • 22 Januari 2007 - 10:52

    Suus:

    Yeah, eindelijk je site ontdekt ;) Alleen de foto's van je villa kan ik niet vinden... die zie ik vast nog wel!
    Nu over 2 weken zit je in het vliegtuig. Gaat echt heel erg snel allemaal. Maar voordat je gaat komen er nog een paar errug gezellige dagen.
    En ik ga uiteraard, als je daar zit, je verhalen volgen!!
    xx

  • 08 Januari 2009 - 21:33

    Freek:

    Hey, je kent me niet , maar dat maakt ff niet uit:P. Ik ben van plan dezelfde villa Juan te huren voor een examenreis. Kun je mij vertellen of de villa ver van het centrum van lloret ligt?

    groeten, Freek Freekborgesius@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 7188

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: