Carnaval - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Februari 2007 | Spanje, Barcelona

Hallo feestgangers,

Weer klaar met carnavalluh of behoefte aan meer..??
Zaterdag en zondag hebben we hier ook een mooi feestje gevierd!! En dat was genoeg om er maandag nog steeds last van te hebben.. OP www.picturetrail.nl/lauraknapen staan foto´s.

De Salsa les van vorige week was behoorlijk lachen, kim en ik met 4 linkse voeten mochten ook nog samen dansen.. zie de foto´s voor meer details..
Zaterdag hebben we onze kunstjes meteen in de praktijk mogen brengen met een paar Cubanen in cafe Oud Brabant.. Die konden er wat van.. en toen mochten wij mee doen.. Luister na het ritme, jaja.. Na een tijdje ging het best aardig -2 linkse voeten scheelt heel wat ,)

Maandag naar school was erg zwaar, Kim en ik konden elkaar nog net Lijen ,)
Dinsdag was Ellen´s eerste stagedag, dit beviel erg goed. Het is hier wel gebruikelijk om smiddags warm te eten op je werk, dus we zullen even moeten wennen.

Momenteel is ons stagebureau bezig met het zoeken naar stages, een is bij een ijsproducent.. die wil ik wel :D

Bedankt voor alle leuke berichtjes, vind t ook super leuk om te horen hoe het met jullie allemaal gaat! Als ik meer tijd heb (vaker internet) probeer ik meer te reageren!

Hier staan al een paar foto´s www.picturetrail.nl/lauraknapen

Groetjes kuszz Laura

  • 21 Februari 2007 - 15:32

    Nadjenka:

    hey meis!
    Carnaval zat er dit jaar niet in helaas en in Leiden is het zowiezo al een dode boel rond die tijd, behalve in de kleine dorpen er omheen; saai!
    Verder komt hier de lente een beetje door, dus gelukkig wat minder winter!
    Ik ga nu je foto's eens bekijken en voor de rest; hopelijk krijg je die stage bij de ijsproducent! Veel suc6 en vooral veel plezier en geniet ervan!

    Dikke kus van een jaloerse meid uit een nat nederland

  • 21 Februari 2007 - 15:34

    Naddy:

    heej... die site doet het niet!! klopt de link wel? x

  • 21 Februari 2007 - 18:24

    Fem:

    Heej meid,

    We stonden met de meiden (willie,suus,nicole,leo en ik) in de brouwer en we misten je allemaal dus daarom een smsje. Het is fijn om te horen dat je het leuk hebt. De hele dag bij ijsjes in de beurt zou super zijn hahah:d

    Veel plezier nog We spreken ons snel

    Xus Fem

  • 21 Februari 2007 - 19:29

    Laura:

    Het is picturetrail.com/lauraknapen idd..
    xx

  • 22 Februari 2007 - 07:33

    Jens:

    Hey Laura! Klinkt echt geweldig zeg allemaal! Heel veel plezier daar nog!!!
    X

  • 22 Februari 2007 - 08:11

    Frits:

    Ja carnaval was vijf dagen los gaan...
    Ben nu nog brak ervan.. lkkr op stage koekeloeren.
    veel plz nog, ik ga ff de fotos kijken
    xxx

  • 22 Februari 2007 - 13:34

    Leo:

    Heej Laura!!
    Geweldig te lezen dat je t daar zo naar je zin hebt. Hopelijk krijg je binnenkort ook een kei leuke stageplek!! (tussen de ijsjes is niet zó fout, en ervaring heb je er al mee ;)

    Ik heb je gemist meid met Carnaval! :)

    Liefss kus Leo

  • 23 Februari 2007 - 19:31

    Luuk Auch Van Knapen:

    Ha Laura!

    Djuu zeg, volges mich hebst dich ut nog neet zoee slecht dao :-P! Echt hieel ruig allemaol, en met vastelaovundj hebse niks gemisj; waas gein bul aan, es toch eerder jaor utzelfdje ;-)

    Hieel vul plezeer en succes dao nog en tot spreeks!

    x, Luuk

  • 12 Maart 2007 - 13:33

    Merel:

    Hee Laura, hoe is het daar nog? Inmiddels het spaans/catalaans al een beetje onder de knie? En een stageplekje gevonden? Hier is het eindelijk mooi weer..Heerlijk! Dus zou nu ook wel stage willen lopen bij een ijsproducent:)
    Veel succes iig en we horen van je!
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 7175

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: