Nog 4 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Gisteren zijn Ellen en Kim met de auto aangereden naar Spanje. Zal lang duren met zoveel bagage.. Gelukkig wel zo lief om ook nog wat voor mij mee te nemen:)!

Tis nog maar 4 nachtjes.. en dan vlieg ik naar Spanje. Ben nog niet zenuwachtig, heb er wel zin in!

Nog 4 feestjes te gaan.. en dan gelukkig eerst even een weekje bijslapen ;)

• 01 Februari 2007 - 11:23

Frits:

Dames veel plezier en succes!

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna