Ola! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Ola! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Ola!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Februari 2007 | Spanje, Barcelona

Ola! ?Que tal¿

Maandag ochtend om half 6 ging de wekker, helaas was dit niet nodig geweest.. Eenmaal aangekomen op het vliegveld, ingecheckt en door de douane, kregen we te horen dat de vlucht gecancelled werd ivm het weer.... :O
Na een partijtje vloeken, konden we in een rij gaan staan met 400 andere mensen die hetzelfde probleem hadden..
Jaap was zo lief om heeel snel terug te rijden en ons allen ook Simon die naar London moest, mee terug te nemen..
Na verschillende verbaasde gezichten van vrienden en familie, volgende morgen weer om half 6 op.. poging 2

Op dinsdag 6 februari scheen de zon!! Nog een keer een annulering en ik was thuis gebleven
Maar het vloog!!
De hele vlucht hebben we zitten kletsen met een Nederlander die naar Spanje was geemigreerd. Behoorlijk interessant.. eerste connectie binnen

Na 2 uur wachten op het vliegveld werden we opgehaald door onze prive chauffeur Ellen. Zo benieuwd naar ons stulpje!
Toen we aankwamen kon mam en ik onze ogen niet geloven.. Het is echt als op de foto´s en het uitzicht is geweldig!!

Vandaag om 4.15 opgestaan om mam naar het vliegveld te brengen net eindelijk een espresso gevonden.

Het boekje dat ik gekregen heb van mijn vriendinnen is geweldig er staan echt hele leuke/lieve dingen in! Heb het al 5 x doorgelezen. Dankjulliewel!!!

Momenteel ben ik in Barcelona, bij een school waar ik Spaans volg. Ik ga zo de stad in om Gympen te kopen, best handig met zo´n bergafdaling in je achtertuin..

Besossxx Laura

  • 07 Februari 2007 - 10:45

    Susan M:

    Heey lauraatje! Het klinkt echt allemaal zo geweldig! We zijn allemaal jaloers kan ik wel zeggen denk ik :D haha. Heel veel succes en plezier daar. Gr xx Suuske

  • 07 Februari 2007 - 10:49

    Fem:

    Heej Lieverd,

    Wat balen dat je dinsdag pas bent gegaan maar de villa maakt wel heel veel goed! Ik denk echt veel aan je meid. Zei net nog tegen mama:' benieuwd hoe het met Laura is' Hopelijk heb je erg veel plezier daar en als het iets minder gaat heb je altijd je boekje nog!:)

    Veel plezier nog meid!
    Xus Fem

  • 07 Februari 2007 - 13:29

    Saskia:

    haaa Laura!!

    Shit hey das balen.. vlucht geannuleerd!Ben je helemaal klaar om te gaan gebeurd er zo iets!Leuk dat je deze site bij gaat houden:D zo kan ik mooi op de hoogte blijven van alles haha.. Enig idee of die anderen ook een site bijhouden? Ben erg benieuwd naar het vervolg!!

    Besos,

    Saskia

  • 07 Februari 2007 - 13:37

    Ron:

    Nou, na de stress dus eindelijk gaan aarden en ontspannen :)
    Veel succes en plezier in ieder geval :D.
    Kuzzje, Ron

  • 07 Februari 2007 - 15:04

    Plien K:

    Hey hey Laura,
    Ik had helemaal niet in de gaten dat je al zo snel naar Spanje ging! Anders had ik je donderdag op suus haar feest wel even een gepast afscheid gegeven! Nou ja, ik zal iig af en toe volgen op je site :) Heel veel plezier daar, geniet ervan!
    kuss Pauline

  • 07 Februari 2007 - 19:00

    Sammy:

    Hey Lau,

    dit klinkt echt super goed, wij hebben er weer een weeralarm bij voor morgen: zware sneeuwval...
    ik wens je veel plezier en tot snel! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7175

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: