Ola! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Ola! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Ola!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Februari 2007 | Spanje, Barcelona

Ola! ?Que tal¿

Maandag ochtend om half 6 ging de wekker, helaas was dit niet nodig geweest.. Eenmaal aangekomen op het vliegveld, ingecheckt en door de douane, kregen we te horen dat de vlucht gecancelled werd ivm het weer.... :O
Na een partijtje vloeken, konden we in een rij gaan staan met 400 andere mensen die hetzelfde probleem hadden..
Jaap was zo lief om heeel snel terug te rijden en ons allen ook Simon die naar London moest, mee terug te nemen..
Na verschillende verbaasde gezichten van vrienden en familie, volgende morgen weer om half 6 op.. poging 2

Op dinsdag 6 februari scheen de zon!! Nog een keer een annulering en ik was thuis gebleven
Maar het vloog!!
De hele vlucht hebben we zitten kletsen met een Nederlander die naar Spanje was geemigreerd. Behoorlijk interessant.. eerste connectie binnen

Na 2 uur wachten op het vliegveld werden we opgehaald door onze prive chauffeur Ellen. Zo benieuwd naar ons stulpje!
Toen we aankwamen kon mam en ik onze ogen niet geloven.. Het is echt als op de foto´s en het uitzicht is geweldig!!

Vandaag om 4.15 opgestaan om mam naar het vliegveld te brengen net eindelijk een espresso gevonden.

Het boekje dat ik gekregen heb van mijn vriendinnen is geweldig er staan echt hele leuke/lieve dingen in! Heb het al 5 x doorgelezen. Dankjulliewel!!!

Momenteel ben ik in Barcelona, bij een school waar ik Spaans volg. Ik ga zo de stad in om Gympen te kopen, best handig met zo´n bergafdaling in je achtertuin..

Besossxx Laura

  • 07 Februari 2007 - 09:53

    Rob:

    Hey meisje,

    Rlxd om te horen dat je toch nog goed en wel bent aangekomen:-) Ik ben zo jaloers op jou, ik wil ook naar Barca!:-( Maarjah ff 20 weekjes zwoegen en dan ga ik er ook 1,5 week heen:-) Ik hoop jullie dan nog tegen te komen:-)

    xxx en hugs

    rob.

  • 07 Februari 2007 - 10:09

    Kim:

    Heey Laura,
    Super gaaf: Barcelona!Ik hoop dat je er een super leuke tijd hebt en ik zal je belevenissen blijven volgen als ik in Zuid-Afrika ben!

  • 07 Februari 2007 - 11:44

    Pauline:

    haa laura,

    goed om te horen dat je toch bent aangekomen. Ik hoop dat je een super tijd hebt en ik ga je verhalen proberen te volgen op deze site. Geniet van het weer want hier in dind-j ist niet veel.

    xx pauline

  • 07 Februari 2007 - 12:00

    Ellen:

    Hej meisje! heej veel plezier daar in het zuiden. ik zal je site in de gaten houden! je hebt al meer meegemaakt dan ik op mn stage haha!
    xxx ellen

  • 07 Februari 2007 - 13:19

    Ineke:

    Heej Laura,
    behoorlijk balen die vlucht!
    gelukkig toch nog aangekomen.
    vond het echt super jammer dat ik niet op je feestje kon zijn.
    hopelijk heb je een leuke tijd in Spanje,

    ik zal je op de voet volgen :p

    X Ineke

  • 07 Februari 2007 - 13:42

    Frits:

    Lucky daar in het mooie barcelona, zonda van de 1e dag dat er niks vloog
    veel uscces en plezier xxx

  • 07 Februari 2007 - 15:09

    Merel:

    Haa Laura!!
    Nou klinkt goed allemaal! Wel vervelend dat het een dagje later werd natuurlijk, maar ik ga ervanuit dat die villa veel goed maakt!
    Ben benieuwd naar wat je daar allemaal mee gaat maken! xxxxx

  • 07 Februari 2007 - 16:21

    Renee En Michelle:

    Laura,
    fijn dat je goed aangekomen bent. Veel succes met je stage, en heel veel plezier.

  • 07 Februari 2007 - 22:18

    Freek:

    muey bien, est tu? (of zoiets? :p

    In ieder geval kick some ass daar ;) en veel plezier vooral!! :d

  • 08 Februari 2007 - 10:15

    Danny:

    Hey Laura, leuk om iets van je te horen. maak er wat van daar.

    grtjs Danny

  • 08 Februari 2007 - 10:46

    Hz:

    Hej Spaanse Schone,

    geniet maar van de espresso's & macchiato's & latte macchiato's & bino tinto's!!!

    laat de (digitale)omgeving maar eens zien...

    x

    Hanz

  • 08 Februari 2007 - 17:05

    Don:

    Heey Knaapje ! super tof dat je toch nog bent aangekomen:) Mijn nachtjes hier verlopen ook soepel en ik vermaak me echt heel goed. Stage bevalt goed en gelukkig ging je vlucht nog :P Nog heel veel plezier daar en laat nog wat van je horen!
    Liefs Don

  • 10 Februari 2007 - 13:40

    Kim:

    hey meisje..tis inderdaad leuk hier!! komt helemaal goed met z´n drietjes..xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 7175

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: