Appie Heijn - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu Appie Heijn - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Laura Knapen - WaarBenJij.nu

Appie Heijn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Februari 2007 | Spanje, Barcelona

Ola,

Toch gaat het snel, al 6 daagjes.. vorige week was even heerlijk bijkomen van alle keren vroeg opstaan en slecht slapen.

Afgelopen vrijdag zijn we op tour gegaan in Lloret. We hebben hier een paar Nederlanders leren kennen, Cor en Jeffrey. Was wel gezellig om even wat mee te eten en te stappen. Ze kennen hier tenslotte alles, dus handig voor tips etc!
Alle Nederlanders trekken hier na elkaar toe in verschillende cafe´s die op het moment open zijn. Er zijn ook zeer apparte mensen bij, vooral mensen die om belastingfraude/ontduiking weggetrokken zijn Is nog niet veel jammer genoeg.

Deze heren hebben beide een bar (Astrix & Cool down)...bekenden krijgen korting :)
Ook kwamen we die avond Humpfrey tegen in de bar, eigenaar van Beach bar Ole!
Zeer leuk en enig cafe met goed uitzicht op het strand en zee, (hier hebben we afgelopen zomer ook al kennis gemaakt, meiduh!)
Hij zou ons zo aannemen voor 5 maanden stage als barvrouwen.

Iedere morgen om half 6 opstaan is niet zo grappig, al kan Kim wel om me lachen als ik weer in slaap val en iedere keer wakker schrik bij een halte..

Bij de Talencursus heb ik verschillende mensen leren kennen een Zweeds en een Frans meisje, heel gezellie.
En Jan en Harry, ja idd echte Hollanders. Een beetje jammer, een Russische die met haar kind en luidruchtige Nintendo bij onze groep moest(in het al veel te volle hok)
Vandaag hebben we de Appie Heijn gevonden, waar we Unox soep, hagelslag, Venco, curry en nog veel meer fatsoenlijk dingen, ohjaa ook brood, hebben ingeslagen.
Het lijkt net of het brood hier al weken dood ligt te gaan.

Dalux echte Nibbit eten jamjam!

Vale Vale

Kuss Laura

  • 12 Februari 2007 - 19:51

    Nicole Vleeshouwers:

    Hey (ola) Laura!

    Heel leuk om hier je ervaringen te lezen, ik hou het in de gaten :D

    Super dat het je zo goed bevalt in Spanje, wordt vast een super leuke tijd! Kun je me straks misschien wat spaans leren :P
    En natuurlijk fijn dat je een appie heijn hebt gevonden daar, want je kunt natuurlijk niet zonder de appie ;)
    Ook fijn dat je nieuwe mensen leert kennen, hopelijk hou je er nog wat goede vrienden aan over.

    Heel veel plezier nog en succes met je stage en denk eraan: geniet ervan!!!

    Dikke x en tot snel!
    Nicole

  • 12 Februari 2007 - 19:53

    Saskia:

    Oyyy amigas!

    Que pasa! Poeee leuke foto's van het huis(je) joh!!Haha jaja en daar komt de spijt dat ik niet ben mee gegaan :S maar goed ik heb nu ook een hele leuke stage dus ik mag niet klagen..
    Verder alles goed meiden? Ben echt benieuwd naar meer foto's, anders moet je een site aanmaken op www.picturetrail.com ofzo daar kan je nog veel meer fotos opzetten!!

    Besitos,

    Saskia

  • 12 Februari 2007 - 20:28

    Imke:

    Heyy Laura,
    Ik word ook op de hoogte gehouden van je verhalen, echt leuk!
    Dus kzal je leventje daar ook wel volgen :)
    Jammer dat je geen carnaval kunt vieren (of daar natuurlijk:)), maar gelukkig heb je voordat je ging nog een mooi feestje gehad in Tilburg!!

    Kusje, Imke

  • 12 Februari 2007 - 23:26

    Willie En Leo:

    Haaaj Laura,
    (lekker op zun nederlands, ons Spaans is na 1 vak. toch niet dat je zegt zooo ;)

    Super om zo al jou verhalen te lezen, en op die manier toch beetje bij jou en samen met jou dingen te doen.

    Helaas kon je er vanavond niet bij zijn. We waren namelijk te gast in Mierlo. Waarom.. is nog een verrassing!!
    Wordt nog vervolgt, is wel super gaaf!!

    Veel plezier nog komende week, met het ontdekken van nieuwe dingen :)

    Liefs dikke knuffel
    Leo en Willie

  • 13 Februari 2007 - 08:33

    Jessica:

    Heey Laura,

    Fijn om je verhaaltjes te lezen. Is een leuke afwisseling tijdens mijn stage. (TBS afdeling de grote beek) Ook in moet er idd vroeg uit (6u) dus ik leef met je mee. Wel fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar. Ik blijf je verhaaltjes goed bijhouden.

    Liefs Jessica

  • 13 Februari 2007 - 16:43

    Freek:

    haha leuk bericht :P
    en in Lloret zeker ook bij hof van holland geweest? daar zaten wij als werkenden altijd :P

    ghehe wel leuk om iig bij de appie te kunne shoppe :P

    Greetz

  • 16 Februari 2007 - 10:58

    Roy H.:

    Heej Laura!!
    Super dat het zo lekker gaat daar. Ik zie je maar af en toe op stap en wist dus ook niet dat je al zo snel zou vertrekken.

    Nu zie ik je wel niet met carnaval, maar volgens mij ga je nog genoeg leuke en gezellige dingen beleven daar met de meiden.

    Veel plezier en succes in ieder geval en ik blijf je verhalen volgen!!

    Kus Roy

  • 17 Februari 2007 - 18:22

    Nadjenka:

    hey meis!
    Zo te lezen ben je dus goed aangekomen en loopt alles lekker! Leuk om je verhalen te lezen, hoor; ik zal je blijven volgen dus hou ons vooral op de hoogte! Jammer dat je zo vroeg op moet, maarja je moet er wat voor over hebben hè!? Je zit wel in SPANJE!!! Hier in Leiden gaat het allemaal prima.
    Nou veel plezier en smakelijk met je appie-eten en ik wacht je volgende berichtje af!

    Kusje nadjenka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn lievelieve school... Fontys.. mag ik stage gaan lopen.. Voor Mezelf doe ik dat natuurlijk liever in het buitenland enn waar--> Spanje jahaaa. Is eens wat anders dan ons koude kikkerlandje. Eerst 4 weken spaanse taal leren (erin stampen)en dan 4 maanden stage bij een modebedrijf op de export afdeling.. En ik ga samen met 2 hele leuke meiden Kimbalkip & Elisabeth y YOOHOO vamos a Espagna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 7174

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 05 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: